Påskeåbent i CAFÉ ERNST

Besøg Museum Vestfyns lille hyggelige café – CAFÉ ERNST med dine påskegæster. Her kan I nyde kolde og varme drikke samt lidt sødt. Hvis vejret tillader det, kan kaffen også nydes i museumshaven – Frederik Ernsts Have. Det er gratis at besøge museumshaven og det er selvfølgelig også gratis at besøge CAFÉ ERNST. Måske får I lyst til at se nærmere på udstillingen ERNST?
Besøg den unikke tidslomme fra 1900-tallet fyldt med wow-factor. Træd ind i Frederik Ernsts (1892-1976) private lejlighed, indrettet som et ægte slot – fyldt med kunst og porcelæn i verdensklasse krydret med en go’ portion kitsch. Alt samlet under mottoet ”Er det smukt, må jeg eje det”.

ERNST og CAFÉ ERNST holder åbent HELE påsken (lørdag d. 23/3 til og med mandag d. 1/4) kl. 10-16 – entré til ERNST kr. 60.